Volksagen inovoval svoje už nie najmenšie crossoverové vozidlo. T-Roc nie je najmenší, lebo pribudol aj T-Cross. Avšak T-Roc má jeden zaujímavý unikát. Má možnosť zvoliť karosériu kabriolet. SUV a kabrio boli kedysi populárne, v časoch, keď cesty brázdilo prvé Suzuki Vitara. O comeback sa postaral Nissan Murano. Dobre, nie.
Reálne táto karoséria zažila návrat s Range Roverom Evoque. Ale v momente ako ten odišiel z trhu, tak ostáva iba T-Roc Cabriolet. A Volkswagen vie prečo ho ponúka, veď mu nahradil nielen Eos, ale aj Golf Cabriolet. To znamená, že prešiel tiež faceliftom ako základný päťdverový model.
Predná časť T-Rocu dostala nové predné svetlá IQ.Light s adaptívnymi maticovými usporiadaniami a podobne ako ostatné modely má aj svetelný pás cez celú masku chladiča. Nové sú aj zadné svetlá a vlastne ešte aj hmlovky vo vertikálnom usporiadaní. Všetko svetlo obstarávajú LEDky. Trochu zmenené nárazníky sú samozrejmosť faceliftov. Rovnako tak zmena farebnej palety, ktorú auto ponúka a tiež nové tvary zliatinových diskov s priemerom 17 až 19 palcov.
Vnútro je v znamení toho, čo automobilka ponúka v ostatných modeloch. T-Roc dostal displej pred vodičom štandardne, nový systém MIB3 má nové displeje s uhlopriečkou od 6,5 do 9,2 palca a panel klimatizácie je teraz dotykový, presne tak ako má Arteon a Tiguan. Nový je aj volant, kde už nie sú tradičné tlačidlá, ale dotykové plochy s odozvou na stlačenie. Vnútri toho nebolo treba viac meniť, veď jednotlivé detaily sú stále aktuálne.
A veľa zmien neprichádza ani z pohľadu pohonných jednotiek. Základom budú predokolky s motormi 1,0 TSI (81 kW/110 k) a 1,5 TSI (110 kW/150 k). Tieto motory budú kombinovateľné aj s karosériou kabrioletu. Vrcholom bežnej ponuky T-Rocu bude 2,0 TSI s 140 kW (190 k) a pohonom všetkých kolies 4Motion. Ale absolútnym vrcholom, tou jedinou špecialitou v ponuke modelu, bude T-Roc R s dvojlitrom s výkonom 221 kW (300 k).
Z ponuky nevypadne ani nafta a dvojliter ponúkne výkon buď 85 kW (115 k), alebo 110 kW (150 k). Ten výkonnejší bude mať možnosť pohonu všetkých kolies.