Volkswagen Amarok je veľmi schopný pickup, ale oproti konkurencii má iba dvojlitrový motor. Áno, dve turbá, áno, nižšia hmotnosť, ale… Presne takéto myšlienky sa asi mihali v hlave konštruktérom od úpravcu MTM.
Do Amaroku natlačili osemvalec. K vizáži pridali rozšírenie pomocou nástavcov blatníkov. A názov Amarok V8 Passion Desert Edition zase odkazuje aj na pieskovú farbu monumentu. Nedostala sa však na rozšírenia a rámy, ktoré sú čierne.
Amarok V8 stojí na diskoch BBS obutých do pneumatík Cooper. Interiér už pôsobí luxusne, nie drsne. Všade je čalúnenie alcantarou, či lišty z karbónu. Pribudlo aj pár budíkov a samozrejme navigácia s telkou.
Po agregát nebolo treba chodiť ďaleko, Amarok dostal V8 TDI z Q7, či A8. Motor s objemom 4,2 litra má až 302 kW (410 k) a až 930 Nm. Zrýchlenie síce nie je zaujímavá veličina, ale aj tak Amarok V8 dokáže vyklusať na stovku za 6 sekúnd. Maximum sa dostalo na 240 km/h.
Extrémny výkon je vyvážený poriadnym podvozkom a tiež veľkými brzdami. MTM dokonca auto aj predáva. Ak máte záujem, tak zaň chce skoro 200 tisíc eur.