Že kto je Valentino Balboni? Asi nesledujete dianie okolo automobilky s býkom v znaku. Valentino je priam žijúca legenda testovacích jazdcov. Podľa neho bola pomenovaná aj špeciálna séria Gallarda. Tá, ktorá ukázala, že superšport nemusí byť nevyhnutne štvorkolka, teda ten od Lamba. Balboni pre Lamborghini pracoval od roku 1973 a prvé auto, ktoré skúšal bola jedna z posledných Miur SV.
Valentino je už v dôchodkovom veku a Taliani asi tiež nemajú obrovské dôchodky. Tak sa pustil do výroby tunerín pre Lamborghini. Teda tunerín asi nie je správne slovo, výfuky budú tak povediac zušľachťujúcim prvkom. A to nebude všetko.
Prvý produkt sú titánové výfuky pre Aventador SuperVeloce. Ľahký výfuk predvedie v Pebble Beach na Concours d’Elegance. Okrem dokonalej vizáže ponúkne aj ušetrenie hmotnosti. Výfuky dokážu znížiť hmotnosť o 6,3 kilogramu. A aby to nebolo také jednoduché, tak Balboni vyrobí len 30 sád. Každý vraj trvá 350 hodín, kým je dokončený.
Cena nie je známa, ale čo na auto za pol mega môže byť lacné? Alebo by si tam niekto dal napodobeninu z Číny?