Kupé, SUV, hybrid a známe TDI budú spojené do jedného. To, čím začal neúspešne SsangYong Actyon a omnoho úspešnejšie pokračovalo BMW s X6 chce robiť aj FauVé.
Cross Coupe Concept bol už síce v Tokiu, ale bude aj v Ženeve. Kým v Japonsku to bol statický kus, bez toho, že by bolo známe, aké technológie bude schovávať pod kabátom. Švajčiari sa budú môcť pokochať pokecom o unikátnej kombinácii motora s elektromotorom a k tomu baterkami nabíjateľnými z elektrickej siete.
Vo Volkswagene Cross Coupe TDI Plug-In Concept bude za fosílne palivá kopať, už podľa názvu, motor TDI. Elektrickú časť obstarajú dva elektromotory. Hmm, toto už niekde bolo. Peugeot 3008 Hybrid, žeby? Ten je naftový, má elektromotor a už sa predáva.
Nevadí, u Volkswagenu to je unikát. V koncerne ešte nič také nebolo. Možno sa dokonca dostane do produkcie. Celkový výkon 225 kW (306 k) bude pochádzať asi z dvojlitra. Maximálna rýchlosť sa usalaší na cifre 220 km/h.
Prepočítanie spotreby takejto kombinácie vychádza na 1,8 litra na 100 km. Neveríme, dokiaľ neskúsime. Poprosíme si jedno auto s takouto spotrebou do testu a ak to bude realita, tak bude záujem skoro ako o chleby čerstvo z pekárne. Naviac ak sú exhaláty iba 46 gramov CO2 na kilometer.
Vlastníctvo takéhoto auta majiteľa oprávňuje vlastniť ako druhé auto niečo s osemvalcom a najlepšie prepĺňaným. Dodge Challenger z roku 1969 s aftermarketovým domontovaným superchargerom trčiacim až nad kapotu, zavadzajúcim vo výhľade je ten správny doplnok k hybridnému Plug-In autu.