Po osobných verziách sa čakalo na úžitkové verzie dvojice Berlingo/Rifter. Vlastne, kvôli novým majetkovým pomerom už to nie je len dvojica, ale trojica, pribudol Opel s Combom. Doteraz využíval Opel základy Fiatu Dobló, ale tomu je koniec. Fiat bude asi spolupracovať s Renaultom na ďalšom podobnom projekte.
Nové úžitkové autá sú samozrejme zaplechované. Ale ak je treba, môžu mať aj to, čo sa volá crew cab, čiže 5 miest. Ale myslíme si, že v prípade potreby toľko miest je lepšie priplatiť za osobnú verziu. Úžitková ponúka aj možnosť troch sedadiel v prednom rade. Stredné je núdzové a najlepšie je sklopené ako stolík, ale aj tak je fajn, že potenciál prevozu troch existuje.
Všetky tri autá budú vybavené novými technológiami. Napríklad budú mať, za príplatok, adaptívny tempomat so zastavením do nuly, farebný head-up displej a najmä systém upozorňujúci na preťaženie. No a takmer sme zabudli, Peugeot aj do úžitkovej verzie prenesie i-Cockpit 2.0. Ale nebude sa volať Rifter, ale ostane Partnerom.
Výber verzií bude obsahovať dve dĺžky. Základ bude mať 4,4 metra a predĺžený kus až 4,75 metra. Podlaha má buď 1,8 metra, alebo 2,1 metra. Maximálne zaťaženie bude pri všetkých troch až jedna tona.
Každý z trojice má trhový debut naplánovaný na koniec tohto roka.