Mazda MX-5 je výborné šoférske auto. Malý a ľahký roadster už štvrtou generáciou stále fascinuje. Ale má podobný problém ako Toyota GT-86 a Subaru BRZ. Vždy sa nájde niekto, kto povie veru o nízkom maximálnom výkone. Pre Mazdu je v tom prípade po ruke úpravca BBR.
V prvom rade ponúka balík pre slabšiu jedna-päťku. Z pôvodného výkonu 96 kW (130 k) vie BBR v rámci balíka BBR Super 160 dostať až 118 kW (160 k). A to je výkon dvojlitra. V podstate na to stačilo upraviť riadiacu jednotku a razom pribudlo 22 kW (30 k) a 20 Nm.
Pre dvojliter bude balík s názvom BBR Super 190, ktorý tiež naznačuje kam sa posunul výkon. Nasávanie studeného vzduchu, úpravy výfuku a riadiaca jednotka vyústili do výkonu 140 kW (190 k) a krútiaceho momentu 238 Nm. Nárast tak predstavuje 22 kW (30 k) a 32 Nm.
Ak by nebolo treba pre dvojliter toľko výkonu, ale séria je stále málo, tak BBR ponúka aj balíček Super 175+. Ten úpravou riadiacej jednotky výkon vyhupne o 12 kW (16 k) a 13 Nm. MX-5 tak bude mať 130 kW (177 k).
Za balíky Super 160 a 175+ BBR pýta celkom rozumných 495 libier. Komplexnejší BBR Super 190 vytiahne z peňaženiek ekvivalent 1995 britských libier.
Okrem úprav výkonu BBR ponúka aj rôzne zliatinové disky a lepšie brzdy. Prípadne sa dá objednať sada pružín znižujúca svetlú výšku o 30 milimetrov.