Škoda inovuje okrem Octavie aj malý model Citigo. Úprimne si myslíme, že väčšiu šancu na predaj má Fabia, lebo Citigo je na našom trhu príliš malé a cenový rozdiel už taký veľký nie je. Dosť hĺbkovej analýzy. Necháme Citigo žiť. A žiť bude s faceliftom po boku tiež inovovaného Volkswagenu up aj s výkričníkom.
Nové nárazníky sa podpísali pod zväčšenie dĺžky krpca o 34 milimetrov. Teraz má 3597 milimetrov celkovo. Vpredu je okrem nárazníka nový aj tvar mriežky chladiča a svetiel. Za príplatok môže mať dokonca aj LEDkové pásy na denné svietenie. To je prekvapenie, čo?
Do ponuky sa dostanú aj nové disky z ľahkých zliatin s priemerom 15 palcov, či nové odtiene farieb vo vzorkovníku. Najvýraznejšia bude zelená Kiwi.
Interiér si niečo zobral zo Superbu. Čo? Bude mať dáždnik. Síce nie zabudovaný v dverách, ale pod sedadlom spolujazdca. Úplne nový je aj panel prístrojov pred vodičom.
Citigo budú poháňať už známe motory. Základ bude 1,0 trojvalec s 44 kW (60 k) a 95 Nm. Lepšou voľbou bude určite rovnaký motor, ale s 55 kW (75 k) a rovnakým krútiacim momentom. Zaujímavou alternatívou bude verzia CNG, ktorá z rovnakého motora dáva 50 kW (68 k).