Škoda spravila s Karoqom presne to, čo s Kodiaqom. Pridala mu dve verzie, ktoré sú diferencované od tých základných. Najskôr prišiel Scout. Crossover verziou získal terénnejšie tvary. A teraz je na rade šport s verziou označenou Sportline. Dobre, Kodiaq bude mať aj RS, čo Karoq asi nedostane, ale tá ešte na trhu nie je, ani ju neodhalili.
Základom transformácie sú zmenené nárazníky a lišty na bokoch karosérie. Poviete si, že blbosť, že to nemôže zmeniť vizáž auta, ale reálne, spolu s diskami, štandardne 18-palcovými , sa to podarilo. Istý podiel na zmene nesú aj čierne doplnky karosérie. Do čierneho lesku Karoqu hodili strešné lišty, spätné zrkadlá a tiež lem masky chladiča.
Niečo sa dostalo aj do interiéru. Automobilka rozumne zvolila látkový poťah športovo tvarovaných sedadiel. Prečo rozumne? Lebo s Alcantarou je v súčasnosti problém. Fabrika v Taliansku ju nestíha vyrábať, čo niekedy predlžuje dodacie doby. Použitá látka má byť akási špeciálna, taká, čo je vzdušnejšia a tým pádom sa hodí aj na leto.
Karoq Sportline ponúkne štyri motory. Benzínový základ bude 1,5 TSI s výkonom 110 kW (150 k). Ten bude mať štandardne manuál a pohon predku. Na želanie bude automat. Výlučne automat a pohon všetkých kolies ponúkne 2,0 TSI dosahujúci 140 kW (190 k).
Naftový motor bude vlastne len jeden, 2,0 TDI, ale naladený na dva výkony. Najväčšiu variabilitu bude mať 110 kW (150 k) verzia. Tá môže byť s manuálom, alebo automatom a s pohonom prednej, alebo oboch náprav. Zase kombo automat/štvorkolka bude vyhradené pre alternatívu s 140 kW (190 k).