Ako pôjdeme, peši, alebo koňmo? Alebo s desiatimi extra koňmi na Leone Cupra? Asi Seatom budeme najrýchlejší. Žeby sme medzičasom upravili poradie najrýchlejších predokoliek v Zelenom pekle a zvrhli Mégane TrophyR?
Reálne sa na Leone niž nezmenilo, len jedno číslo v kolonke výkon. Z 206 kW (280 k) sa stalo 213 kW (290 k), čomu zodpovedá aj označenie Cupra 290. Hodnota krútiaceho momentu 350 Nm zostala rovnaká, ale je dostupná od 1700 do 5800 otáčok.
Takže možno budete niečo cítiť na zrýchlení. Len si nezabudnite objednať balík Sub8 Performance s oranžovými 19tkami, gumami Michelin Pilot Sport Cup 2 a brzdami Brembo. Najviac však na verzii 290 oceníte nový výfuk s lepším zvukom.
Do predaja sa dostane už onedlho. Podobne ako menšia Cupra, kontrétne Ibiza, ktorá sa zbavila automatu a malého motora. V Ibize sa totiž udomácnil 1,8 TSI s manuálom. Potlesk! A čo je najlepšie na Leone Cupra 290? Že ho budete môcť kúpiť aj ako kombi ST.