Renault dostal do ponuky nový Trafic, ktorý svojim tvarom riadne rozhádže priority kupujúcich v triede stredných dodávok. Prichádza s dvoma dĺžkami karosérie L1 a L2, pričom rozdiel medzi nimi je 40 cenitmetrov.
Nový Trafic vyráža do sveta s moderným dizajnom, ale dôležitá je kabína, ktorá pripomína skôr SUV ako nákladné auto. Vnútri sa dá využiť držiak na tablet, či schránka na odloženie notebooku až do uhlopriečky 17 palcov. Podobne ako v malom Twingu bude Trafic komunikovať s telefónom, ktorý bude slúžiť prostredníctvom aplikácie R&Go ako rozšírenie infotainmentového systému a palubného počítača.
Trafic sa dočkal iba jedného motora. Agregát so štyrmi valcami a objemom 1,6 litra prichádza s výkonmi 66 kW (90 k) a 85 kW (115 k). Verzia TwinTurbo zase ponúkne 88 kW (120 k), alebo 103 kW (140 k). Najnižšiu spotrebu dosahuje slabšie TwinTurbo a to konkrétne 5,7 litra na sto kilometrov pri deväťmiestnom mikrobuse.
Nový Master zase prichádza na slovenský trh s novou maskou a hlavne novým motorom. Nie je výrazne iný od toho, čo bol doteraz, ale len v základných parametroch. Výkonnejšie verzie majú naviac druhé turbo, čo znamená nižšiu spotrebu a vyšší výkon. Spotreba začína pri veľkosti L2H2 na hodnote 6,9 litra na sto kilometrov.