Keď sme testovali Captur dCi 90 Helly Hansen, tak sme boli veľmi spokojní, ale stále sme rozmýšľali ako by sa správal s výkonnejším motorom. Teda, deväťdesiatkoňová verzia bežala ako hodinky a rozumela si aj so šesťstupňovým dvojspojkovým automatom. Lenže výkon je výkon.
Automobilka pre Francúzsko vyrobí sériu Pure, teda 1000 kusov s motorom Energy dCi 110. Výkonnejšia naftová pohonná jednotka bude spolupracovať so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Nárast 15 kW (20 k) a 40 Nm na nové hodnoty 81 kW (110 k) a 260 Nm stále zvláda kombinovanú spotrebu 3,7 litra a emisie iba 97 gramov CO2 na kilometer.
Nový motor prepožičia Capturu zrýchlenie na stovku za 11 sekúnd (o 2 sekundy menej). Maximum sa dostane na 175 km/h.
Špeciálna séria Pure sa odlíši aj polepmi karosérie na sivej spodnej (Cassiopée Grey) a čiernej vrchnej (Etoilé Black). Nechýba ani označenie série a vnútro v rovnakých tónoch.
Pure bude síce dostupný aj ako dCi 90 s EDC a TCe 120 s EDC, ale najzaujímavejší je práve dCi 110 s francúzskou cenovkou 25 100 eur.