Škoda spustila jednu z najnáročnejších premien v histórii. Pretvoriť dizajn automobilov je evolučný krok, ktorý je jednoducho nutný. Ale prebudovať kompletne všetky showroomy značky nie je také jednoduché. Prvý kus však už funguje.
Nový dizajnový koncept je hranatejší a to znamená predpoklad, že po ukončení fázy prestavby nejaký čas vydržia bez toho, aby vyšli z módy. Automobilka hovorí o atraktívnych architektonických riešeniach a inovatívnom dizajne. To posúdime až pri návšteve, ale na pohľad vyzerá dobre a moderne.
Modernizácia predajnej siete bude prebiehať počas celého roka a všetci predajcovia budú mať nový vzhľad showroomov už o rok, v apríli 2015. Do interiérov pribudnú prvky v zmysle posledného motta značky, Simply Clever.
tie kosačky tam „perfektne „pasujú…….
John Deere je predsa velky pojem 😀