Kolotočiarske diódy neobišli ani túto úpravu. Sú ale veľmi decentne zapracované do nárazníka. Tak decentne, že stačí čierna nezmazateľná fixka a nebude ich ani vidieť. Určite sa auto dá objednať bez nich.
Prindiville postavilo svoju konverziu na najkratšom modeli označenom číslom 90. Doplnili ho aj o nástupné trubky, tmavý chróm spravil dosť dobrú estetickú robotu. Zmenami prešiel aj systém pruženia. Ale našťastie Landie si svoju výšku zachoval. Osemnásťpalcové disky nepôsobia na aute násilne. Po sériových šestnástkach to ale rozdiel jednoznačne je.
V kabíne tiež nezostal kameň na kameni. Zľakli ste sa? Zostalo to, našťastie, pri pôvodnom interiéri. Je len doplnený o talianske športové sedadlá, alcantarové čalúnenie a modifikovanú stredovú konzolu. Že na čo sú v off-roade športové sedadlá? V teréne je predsa bočné vedenie pri náklonoch rovnako dôležité ako na okruhu v športovom aute.
Prídavná zvuková izolácia necháva vyniknúť novému systému zábavy. Informačno-zábavný podnik v prístrojovej doske obsahuje pripojenie na internet. To keby ste náhodou pri brodení rieky chceli vedieť, či nepríde prívalová vlna. Na DVD prehrávač a GPS navigáciu sa nezabudlo.
Pravá, nefalšovaná prekvapivá novinka je pod kapotou. Motor je síce ten starší, 2,4 litrový TD5, ale výkon vzrástol. Z 90 kW (122 k) sa dostal až na 142 kW (193 k). Krútiaci moment 460 Nm tiež nie je málo. Takto upravená terénna legenda dokáže vyskočiť na stovku pod 10 sekúnd.
Celkovo bude vyrobených 25 kusov. Cena? Tá začne na 52 000 britských librách (62 485 eur). Nutne potrebujeme!