Po facelifte modelu 3008 prichádza na radu aj väčší model 5008, ktorý sa tiež dočkal omladzovacej kúry.
Inovovanú 5008 spoznáte na prvý pohľad celkom rýchlo, za čo môže nová bezrámová predná maska. Tá sa končí dostratena pod svetlami, nové sú ale aj úzke zvislé LED pásiky denných svetiel a okraje nárazníku. Na kapote pribudol aj emblém 5008. V kabíne nájdeme vylepešený 10″ displej infotainmentu aj 12,3″ prístrojový panel. Väčšina zákazníkov 5008 aj doteraz siahala skôr po automate a preto je dobrou správou, že pre všetky nové 5008 vybavené touto prevodovkou bude prepínač jazdných režimov štandardom. Ten ponúka režimy Eko, Šport a Normál. Za príplatok je možný aj Advanced Grip Control s režimami Blato, Sneh, Normál a Sypký povrch. Výborné masážné sedadlá, adaptívny tempomat či udržiavane v pruhoch sú stále v ponuke. Základnou motorizáciou aj naďalej zostáva benzínový trojvalec s výkonom 130 koní s objemom 1.2 litra. Rovnako výkonný je aj diesel s objemom 1.5 litra. Oba motory môžu byť skombinované so šesťstupňovým manuálom alebo osemstupňovým automatom. Najsilnejším agregátom v ponuke je aj naďalej dvojlitrový dízel so 180 koňmi.
Peugeot našťastie s predajom faceliftovanej 5008 veľmi neotáľa a dostupná bude už behom pár týždňov.