Opel Corsa aj u nás najmenším zástupcom automobilky, ktorý už vznikal pod taktovkou nového vedúceho, koncernu Stellantis. Patrí do tohto segmentu B už celkom dlho a aktuálne Opel svoj najmenší model postený na platforme CMP vylepšil. Automobilka už teraz s modelom funguje dostatočne dlho nato, aby predviedla jeho modernizáciu. Tá je v klasickom štýle, ktorý už prezentuje ostatnými zástupcami portfólia.
V prvom rade a najviac sa zmenila vizuálna stránka auta. Ani nie tak vzadu, kde sú iba trochu iné svetlomety, ale hlavne sú iné svetlomety vpredu, kde vidno novú masku chladiča nazvanú štandardne Vizor. Pribudli aj inovované predné svetla INTELLILux, ktoré majú lepšie osvetlenie vozovky a nebránia ostatným vodičom v nerušenom výhľade. Novinkou je aj farba Grafik Grey, čiže sivá a istotne pribudnú aj iné zliatinové disky.
Interiér malého auta ozvláštnia nové poťahy, ale tiež je inovovaný volant a iná možnosť radenia jednotlivých režimov prevodovky. Už to nie páčka, je to prepínač v otvore v stredovom tuneli. Úplne nový je však dotykový 10-palcový displej, ktorý ale stále využíva zabudovanie do prístrojovej dosky. Má nové rozhranie, ale, čo je ešte dôležitejšie, beží spolu s novým procesorom Snapdragon. Vlastne Snapdragon stojí ako vývojový prvok aj za samotným systémom.
To by z vizuálneho hľadiska stačilo, automobilka ale siahla aj na pohonné jednotky. Corsa Electric bude mať nielen základný elektromotor s výkonom 100 kW (136 k) a baterkou s dojazdom 357 km, ale ponúkne aj novú alternatívu s väčšou batériou, ktorú vozidlo prevezme od inovovaného modelu Peugeot e-208. Toto vozidlo prinesie výkon 115 kW (156 k) a dojazd až 402 km.
Úplne novou alternatívou v ponuke bude 1,2-litrový trojvalec. Ak si klopete na čelo, tak počkajte, bude mať výkon 74 kW (100 k) a až 100 kW (136 k) a bude plne hybridný. Hybridný systém s elektromotorom bude integrovaný do koša automatickej dvojspojkovej prevodovky so šiestimi prevodovými stupňami. Tieto motory prinesú signifikantnú úsporu paliva a ešte lepšie reakcie na plyn.
Inovovaná Corsa sa do ponuky dostane už v druhej polovici tohto roka a ponúkne tak alternatívu na preplnenom trhu malých vozidiel. Bude znova zaujímavým kúskom a to nielen s benzínovým motorom a hybridom, ale aj s elektrickým pohonom.