BMW predstavilo novú verziu osmičky. A nie je to hocijaká. Má v názve veľavravné M. To už síce má aj M850i, ale teraz vypadla časť názvu a prichádza plnohodnotný model M8. Ponúkne všetko, čo od neho ktokoľvek čakal.
Nový model M8 neprináša drastické vizuálne zmeny. Karbónové kryty zrkadiel a čierna maska chladiča sú nenápadné vylepšenia. Omnoho viac zaujme zadný difúzor s priestorom na 4 koncovky výfuku. Ten dáva zadnej časti ešte športovejší nádych. Máme v hlave Ferrari 812 Superfast, ktoré má podobnú spodnú časť nárazníka.
Vnútro tiež veľa nepotrebovalo. Stačia športové sedadlá, volant a niekoľko znakov M s vhodným umiestnením. Najzásadnejšia zmena sa teda udiala pod kapotou. Nehovoríme len o kupé, ale aj o kabriolete. Áno, v ponuke bude aj M8 Convertible.
Základná verzia M8, ak sa jej tak dá povedať, bude mať 4,4-litrový osemvalec s prepĺňaním dvomi turbami a výkonom 442 kW (600 k). Avšak nad ňou bude ešte alternatíva s označením Competition. Tá ponúkne až 460 kW (625 k). Obe budú mať zhodne 750 Nm, osemstupňový automat Steptronic a pohon všetkých kolies. Zadné kolesá budú aj zatáčať, čím zlepšia jazdné vlastnosti a manévrovanie.
Nový vrchol ponuky automobilky bude mať stovku za 3,3 sekundy. V prípade verzie Competition treba odrátať jednu desatinu. Pre kabriolet zase treba prirátať k časom desatinu. Ale to je logické. Maximum je štandardne obmedzené na 250 kilometrov za hodinu, ale v rámci vodičského M balíka dokáže BMW posunúť limit na 300 kilometrov za hodinu.