Suzuki Jimny, to je to auto, ktoré máte zafixované z dávnejších dôb hlavne v červenej farbe a logami elektrikárov na dverách. Ale tí, ktorí o ňom vedia, majú predstavu o fakte, že je schopným off-roadom. no a nová generácia nenechá tiež nič na náhodu.
Jimny zostáva verný rámovému podvozku, ale teraz prichádza s novým pružením, vďaka ktorému dokáže ponúknuť vynikajúce uhly. Nájazdový je 37 stupňov, prejazdový 28 a odjazdový až 49 stupňov. Najmä prejazdový uhol má fantastickú hodnotu, lebo práve ten je spojený s krátkym rázvorom a veľkou svetlou výškou.
Oproti predchodcovi bude motor rovnakým krokom vpred ako dizajn. Zväčšil sa jeho objem a miesto 1,3-ky má 1,5-ku. Výkon má 74 kW (100 k) pri 6000 otáčkach a krútiaci moment 130 Nm pri 4000 otáčkach. Nevyzerá to ako mnoho, ale pasuje sa s tým prispôsobená manuálna päťstupňová prevodovka. Ako alterantíva je štvorstupňový manuál. A keďže toto nie je hračkársky off-road, aj keď tak môže vyzerať, tak má pohon všetkých kolies s redukciou. Takže s tým, čo SUVčka nebudú mať takmer žiadne.
Samotný pohon všetkých kolies bude mať tri režimy. Konkrétne 2H, 4H a 4L. Čísla znamenajú počet hnaných kolies a písmená sú tiež jednoduché, H značí normálne prevody a L tie redukované. Za milou vizážou auta sa tak skrýva naozaj seriózny off-road.