Že čo to je v nadpise? Novitec Rosso je samozrejme úpravca, ktorý zaberá aj na automobilku so skáčucim koníkom v znaku. Tým sa vysvetľuje to Ferrari FF. A prečo Giallo? Po taliansky to znamená žlté, čiže nie Rosso (červené).
Novitec pre Ferrari FF vyvinulo aerodynamický bodykit a jemné zvýšenie výkonu. Základom bodykitu je predný spojler na nárazníku, iná mriežka chladiča, bočné prahy, kryty zrkadiel, strechu, zadný spojler a difúzor. Všetko, ako ináč, z karbónu.
Dvadsaťjednapalcový disk vpredu váži iba 9,9 kila, kým zadný, ktorý má o jeden palec viac iba 13,5 kila. Podvozok dopĺňa celý štelovatelný set.
Dôležitým je zvýšenie výkonu. V12 s objemom 6,3 litra dostal extra 31 kW (42 k). Tým pádom sa vyšplhal na 517 kW (702 k) pri 8200 otáčkach. Rýchlejšia reakcia na plyn je spojená s nárastom maximálnej rýchlosti o 5 km/h na 340 km/h.
Ferrari FF je veľmi pekné s červenou farbou, ale aj žltá mu sekne. Naviac karoséria shooting brake je tak ojedinelá a veľa ľuďmi nepochopená. Preto ju máme radi.