Subaru tiež otáľalo s predstavením nového športového modelu. Sedan s názvom WRX prišiel do Los Angeles na autosalón. Z mena sa vytratil názov Impreza. Síce nevyzerá tak megadobre ako koncept, ale nikoho nejako extra neurazí.
Nové WRX sa môže zdať aj trochu nudné a môže byť po extravagantných predchodcoch miernym sklamaním pre skalných fanúšikov. Subaru hovorí, že oproti Imreze sú iné nárazníky, kapota, blatníky, zadné dvere, svetlá vpredu aj vzadu. Základné Imprezy nebudú mať ani sedemnástky obuté do pneu Dunlop SP Sport Maxx RT.
Interiér nového WRX je znova podporený vzhľadom sériovej Imprezy, ale má športové sedadlá a volant pre tučnejších so skoseným spodkom. Ešte sa zmenili aj prístroje pred vodičom a 4,3-palcový displej v strede prístrojovej dosky.
WRX bude mať samozrejme pohon všetkých kolies s rozdelením 45:55. Ten optimalizuje rozdelenie krútiaceho momentu na základe podmienok, natočenia volantu a aj preťaženia. Nové WRX bude poháňať dvojlitrový štvorvalec boxer s výkonom 200 kW (272 k) spolu s krútiacim momentom 349 Nm. Bude spojený so šesťstupňovým manuálom, alebo so skútrovou prevodovkou CVT.
Mnoho fanúšikov Subaru nové WRX sklame, ale nám sa páči. Má taký výkon ako pred pár rokmi STI a tvorí dobrú pôdu pre extrémnejšiu verziu. A toto je červené, takže bude najrýchlejšie!