BMW nechalo na kombi čakať priaznivcov len chvíľu. Zo sedanu F30, ktorý je sám o sebe veľmi pekný vzišlo kombi, ktoré tiež spĺňa všetky estetické požiadavky a určite zamieša karty medzi rovnako orientovanými konkurentmi.
Bude stáť hlavne proti odvekým rivalom ako Audi A4 Avant, Mercedes triedy C model T a aj proti trochu stranou stojacemu Volvu S60. Je to síce odvážne tvrdenie, ale existuje možnosť, že časť zákazníkov k nemu príde aj od Volkswagenu Passat Kombi.
Tak isto ako aj sedan, kombi s interným označením F31 bude možné objednať s piatimi líniami výbav a stvárnenia. Klasiku bez označenia budú dopĺňať Modern Line, Sport Line a Luxury Line. Samostatne bude stáť M-paket. Ten bude klasicky obsahovať iné nárazníky, prahy, kolesá a pozmenený interiér. Bude k nemu možné priplatiť aj ten geniálny volant, čo má aj BMW M6. M-paket bude naviac k dispozícii už od začiatku predaja.
Začiatok však ponúkne menšiu škálu motorov ako je tomu v súčasnosti pri sedane. Dva naftové a jeden benzínový postupne rozšíria ostatné agregáty zo F30. Naftový počiatočný základ bude hrdo reprezentovať model 320d s klasickým dvojlitrovým turbomotorom a výkonom 135 kW (184 k). Ak bude treba, tak bude spĺňať emisnú normu Euro VI.
Silnejšia alternatíva na poli nafty, 330d, ponúkne o dva valce viac a dostane sa až na 190 kW (258 k). Jediný benzín s označením 328i bude mať štyri valce a prepĺňanie, čo ho dostane na 180 kW (245 k). Postupne sa pridajú aj 320i, 318d, 325d, 335i a aj 316d. Z celého radu nám vychádza ako optimálna voľba naftový motor skrývajúci sa pod názvom 325d, ktorý bude mať výkon ako ten v rade 5 (F10).
Oproti predchodcovi nové auto stojí širšie, o 37 mm vpredu a o 48 vzadu. Takisto dĺžka narástla o 97 mm a rázvor o nezanedbateľných 50 mm. Dôležité je ale, že zadné sedadlá budú rozdelené v pomere 40:20:40, čo umožní ešte zväčšiť batožinový priestor so základným objemom 495 litrov.
Ceny modelov ešte známe nie sú, ale predpokladá sa rozdiel +1000 až 1800 eur v porovnaní so sedanom.