Načo 4 dvere, keď ich môže byť 6?

Binz je známy najmä výrobou dlhých verzií Mercedesov kvôli prestavbám na sanitky a pohrebné vozidlá. A nie predĺžených úžitkových, ale predĺžených Éčiek. Lenže to nie je jediným zdrojom príjmov. Okrem nich má v ponuke aj vozidlá s trochu menším zmyslom.

Šesťdverové Éčka boli už aj pred faceliftom, ale ani ten sa nestratil. Aj v prípade šesťdverového monštra sa pripojil. Takto upravená trieda E, model W212 prichádza s predĺžením o 1110 milimetrov. Presne toľko bolo treba na pridanie ďalšieho páru dverí a ďalšieho radu sedadiel. Cestovanie v počte 7 vo vane? Pche! Limuzína to zvláda.

Takto upravený meďák meria na dĺžku 5979 milimetrov a rázvor, ktorý narástol z 2873 milimetrov na 3985 milimetrov nenaznačuje dobré ovládanie. Parkovanie bude určite vyzerať ako príprava pozície Hviezdy smrti pri zničení Alderonu. Ale zato sa, podľa konfigurácie odvezie 6-8 ľudí vrátane šoféra.

Binz prestavia modely, ktoré majú akýkoľvek motor. Ale základ ponuky tvoria E220 CDI, E250 CDI, E350 4Matic a vrchol E500. Do prestavby AMGčiek sa našťastie nepúšťa. Vďaka kompozitným materiálom sa predĺžené Éčko po odvážení môže pochváliť prírastkom iba 250 kilogramov.