Mercedes Triedy C sa pozrie do terénu, prilieta All-Terrain

Nemecká automobilka dopĺňa Triede C to, čo doteraz nikdy nemala. S All-Terrainom začala v automobilke práve Trieda E, čiže postupné rozšírenie smerom nadol je logickým krokom. A tým pádom ponúkne práve C rovnako širokú paletu základných karosérií ako väčší brat.

A prečo prilieta? Lebo takú sme dali titulnú fotku. Zjavne sa dá skákať aj s takýmto kombi. Nie sme si úplne istí tým, či je toto vhodné pre oficiálne fotky, keďže sa nájde niekoľko jedincov, čo toto budú replikovať ako v prípade Fordu Ranger Raptor. Ale podvozok All-Terrainu je pevnejší a má iné nastavenie. Plus narástol do výšky o 40 milimetrov, ktoré sa hodia aj pri bežnej jazde po nespevnených cestách.

Aj pre tento model Mercedes ponúkne LEDkové Digital Light. To spolupracuje aj s dvomi novými režimami pre terén, v ktorých ponúka širšie osvetlenie vozovky. Nové režimy majú názov Offroad a Offroad+. Oba sú určené do terénu a ten extrémnejší dokáže udržať auto v priamom smere pri zjazde z kopca. Túto funkciu v bežnom kombi naozaj nie je nutné implementovať. All-Terrain bude mať aj zobrazenie na displeji špeciálne zamerané na terénne atribúty.

Aby bola naplnená aj vizuálna stránka, má Trieda C All-Terrain plastové lemovanie okolo spodných častí. A vyzerá to super. Plus k tomu drsnejšia maska chladiča s jednou horizontálnou lištou a nič viac nie je nutné. Vnútri už rozdiely robiť netreba. Aj batožinový priestor ostal rovnakých 490 litrov pri piatich a 1510 litrov pri dvoch sedadlách. Nie je to predsa dodávka. Ale má štandardne elektrické otváranie kufra.

O pohonných jednotkách sa dá všetko povedať jednou vetou, teda sledom slovných spojení. Dvojlitre so štyrmi valcami, mild-hybrid s 48 voltami, deväťstupňový automat, 4Matic. A budú naftové aj benzínové. Treba však uznať, že takto vyzerá Céčko naozaj výborne.