Mercedes sa zbavuje verzie roadsteru SL350. Najslabší motor dostane viac výkonu a samozrejme iné označenie. Veď takto sa práve majitelia tohto modelu hanbili pri parkovaní vedľa SL500 a vlastne všetkých ostatných motorizácií. Jediné šťastie mali, že roadsterov SL nebolo veľa.
Lenže šesťvalec s objemom 3,5 litra funguje úplne dokonale a pri otvorenej streche ani nič viac netreba. Veď osemvalec má navrch najmä lepší zvuk. Ale ani šesťvalec nespaľuje naftu, tak stačí. Pri triede S, či CL to bolo iné, ale SL je o pomalých presunoch po pobreží Francúzska a Talianska.
Z E400 však prichádza nový trojliter V6 s dvoma turbami. Takže označenie SL400 je jasné. Pribudol mu aj výkon. Od 350tky pribudlo 20 kW (27 k) a 110 Nm. SL400 tak prichádza s 245 kW (333 k) a 480 Nm. Aj keď pribudol výkon, znížila sa spotreba. Veľký roadster s pevnou skladacou strechou sa uspokojí s prísunom 7,3 litra benzínu na stokilometrovej trase. S tou hodnotou korešponduje aj 172 gramov emisií na kilometer.
Roadster s hliníkovou karosériou sa na stovku dostane za 5,2 sekundy. Maximum ani spomínať netreba, veď Nemecko húfne limituje na 250 km/h. Nový SL400 bude v Nemecku stáť 97 282,50 eura.