Taliansko sa zoskupilo pred 150 rokmi. To je pre niektorých výrobcov automobilov dostatočný popud na prezentáciu nejakej špeciality.
Všetky špeciálne série majú podobný postup tvorby. Jemná úprava exteriéru, niečo v interiéri a plakety s názvom a poradovým číslom.
Maserati stavilo presne na tento scenár. Zvonka nemá zmysel hľadať zmenu kriviek, jedinou odlišnosťou je farba. Matná modrá Sebring Blue je podčiarknutá tmavými, čiernymi dvadsaťpalcovým diskami. Aby brzdové strmene až tak nekričali, ostali vo farbe hliníka, ale prešli procedúrou leštenia.
Vnútro zaznamenalo ešte menej zmien ako vonkajšok. Sedadlá z kože kombinovanej s alcantarou maj samozrejmé, kontrastné prešívanie. Aby bola celá konverzia kompletná, tak neprišli skrátka ani poradové čísla. Na stredovej konzole tróni štítok s nápisom Centocinquantenario (stopäťdesiatnica) a poradovým číslom.
Maserati vyrobí presne dvanásť kusov matných pripomienok zjednotenia. Môžeme si však nechať prejsť chuť, pretože sú určené výhradne na domáci trh.
Motor ostal rovnaký ako v obyčajných kupé s prívlastkom S. Je to atmosferický osemvalec s usporiadaním do V a objemom 4,7 litra. Produkuje hlavne famózny zvuk, ale aj 331 kW (450 k) a 510 Nm. Stovka je pri plnom zrýchlení na tachometri za 4,9 sekundy a ručička stúpa až po hodnotu 295 km/h.