Honda má v ponuke v súčasnosti iba jedno kombi, Accord. A v porovnaní s predchodcom je výrazne športovejšie tvarované. Onedlho ho však doplní druhá verzia kombi. Logika sama napovie, že tým správnym kombi bude Civic Tourer.
Až pod druhý stĺpik je skoro navlas rovnaký ako hatchback. Potom ale strecha akosi otáľa s klesaním a vytvára strechu kombíku. Vzadu už tradične vidno spojené zadné svetlá, ale nepôsobí to rušivo, skôr to vyzerá veľmi moderne.
Veľké zadné piate dvere majú nakladaciu hranu o 137 milimetrov bližšie k zemi a schovávajú 624 litrov batožinového priestoru. Po sklopení sedadiel, delených v pomere 2:3 vznikne priestor s objemom 1668 litrov. Ak by bolo treba prevážať vyššie predmety, ako napríklad kvetiny, či podobné nespratné veci, dajú sa vyklopiť zadné sedáky ako v Jazze a základnom Civicu.
Spočiatku sa pod kapotu dostanú dva motory. Benzín zožerie agregát 1,8 i-VTEC s 104 kW (142 k) a 174 Nm. Naftu zase potrebuje 1,6 i-DTEC s 88 kW (120 k) a 300 Nm. Časom by mal pribudnúť aj 1,4-litrový štvorvalec na benzín z 2,2 i-DTEC na naftu.
O otázke Type-R sa stále živo diskutuje, ale iba pri hatchbacku. Pre kombi by však ostrá verzia mohla byť tiež zaujímavá, po vzore Focusu ST kombi, Leonu ST FR a Octavie RS Combi.