Renault Kwid vznikol v prvom rade ako mobilizátor pre Indiu. Lacné auto, ktoré reálne autom je, nie je paródiou ako Tata Nano. Malé auto na indickom trhu stojí do 4000 eur. Na autosalón Auto Expo boli naplánované dva koncepty s rôznymi ambíciami a názvami Racer a Climber.
Meno Racer už vyzerá, že malý Kwid bude namierený na športovú cestu. Stojí na obrovských 18-palcových diskoch a oproti sériovému Kwidu má päťskrutkové uchytenie, nie trojskrutkové. Modrá metalíza je skombinovaná s čiernou a červenými líniami. Fakt pekne zladené.
Interiér nie je praktický. Vôbec. Miesto zadných sedadiel je lešenie a tak zostávajú len predné dve. Výrazné športové tvarovanie im uprieť nemožno. O zameraní hovoria aj štvorbodové bezpečnostné pásy a volant so zrezanou spodnou časťou.
Kwid Climber nie je znížený, ale zvýšený a predstavuje moderný terénnejší hatchback. Ten si nechal trojskrutkové pripevnenie diskov s väčšími pneumatikami. Pri výletoch mimo spevnených ciest poteší ochrana spodku motora. Tak ako Racer, aj Climber zostane konceptom.
Renault do ponuky bežných verzií pridá nový motor. Označenie 1,0 SCe pripomína agregát v malom Twingu, ale reálne informácie ešte nešli von.