Jasné, verziu Polestar nebudeme vyrábať. Smiech? Všetko predsa ide, keď je záujem zákazníkov. A Volvo nie je prípadom výnimky. S60 Polestar bude vo výrobe! Tešíme sa z toho, pretože je to akousi verziou predchodcu S60R.
Pod kapotou bude motor T6 so šiestimi valcami pekne v rade, ako u BMW. Z objemu troch litrov pumpuje 257 kW (350 k) a 500 Nm. Šesťstupňová prevodovka s automatickým radením posiela výkon na všetky štyri kolesá. Haldex rozdeľujúci krútiaci moment medzi nápravy tiež prešiel úpravami od Polestaru.
Pre päťdesiat koní naviac bolo nutné preprogramovať riadiacu jednotku, vymeniť intercooler, Borg Warner turbo a vymeniť štandardný výfuk za priepustný s koncovkami s priemerom skoro 9 centimetrov. Podvozok spevnili pevnejšie stabilizátory na oboch nápravách, iné pružiny a samozrejme aj tlmiče.
Stovka je záležitosťou 4,9 sekundy a maximálne sa S60 Polestar dosiahne na cifru 250 km/h. Pri cifre by sa auto nezastavilo, ale sekne ho elektronický obmedzovač. Pri vyradení by mohol dať aspoň 280 km/h.
Kontakt s vozovkou majú na starosti disky s priemerom 19 palcov obuté do pneumatík Michelin Pilot Sport s rozmerom 235/40 R19. Na zastavenie zase využije sústavu, ktorá má vpredu 336×29 milimetrov a 302×22 vzadu. Brzdy na oboch nápravách majú aj ventiláciu a pochádzajú od Bremba.
A teraz prichádza ten legendárny háčik. Začne sa predávať v júni, ale výlučne v Austrálii. To znamená volant na pravej strane. V Európe by z neho tak mohli mať radosť maximálne v Anglicku.