Subaru nie je o tuctových autách. Jasné, Legacy je výborné, XV tiež nie je na zahodenie a Forester exceluje na viacerých frontoch. Lenže Subaru je presne o tých pár kusoch, ktoré sú naozaj výnimočné. BRZ je brat GT86, čo až také terno exkluzivity nie je.
Ale WRX a WRX STI sú tie správne modely, ktoré dokážu zvýšiť hladinu adrenalínu. Novinkou pre Japonsko bude WRX S4, čiže alternatíva s vyšším výkonom ako bude u nás. Z 200 kW (272 k) sa stalo 221 kW (300 k), ale na nič je prevodovka. Lineartronic je jednoducho CVT, či variátor, alebo prevodovka, ktorá veľmi dobre funguje v skútroch.
Ale WRX S4 okrem zvýšenia výkonu od obyčajného odlíšia aj iné osemnásťpalcové disky, predný spojler nárazníka a LED denné svietenie. Vo vnútri zase všetky lišty žiaria karbónom.
V Japonsku sa popri WRX S4 začne predávať aj WRX STI s výkonom 227 kW (308 k) a inými vymoženosťami.