Mitsubishi L200 je jeden z tých pick-upov, ktoré zvažujete, keď potrebujete… No, keď potrebujete pick-up, čo iné, predsa. Ale doteraz vyzeral dosť nevýrazne. Odteraz bude vyzerať výraznejšie. Ale iba spredu. Facelift nič nespravil s ostatnými časťami tela
Predok je jasný, je to Mitsubishi. Má ostré línie, tvar svetlometov takmer ako to veľké SUV, teda veľké. To, čo konkuruje Fordu Kuga. A má plug-in hybrid. Viete? My už áno, Outlander. Alebo sa možno ponáša na Eclipse Cross, aj s tými lištami pod svetlami.
Korporátny gril uľahčuje identifikáciu. A jeho ostré hrany sú v naozaj ostrom kontraste s tým, čím je auto z ostatných pohľadov. Je oblé. S tým sa pri facelifte nič spraviť nedá. Len hovoríme, že ostré hrany a k tomu takéto oblé detaily sú trochu zvláštne.
Zozadu Mitsubishi nezmenilo takmer nič. Pár línií nájdete na nárazníku a vidíte aj rozdiel vo svetlách. To je všetko. Rovnako takými zmenami prešiel aj dizajn interiéru. Čo je dobré netreba meniť? C’mon! Prístrojovka sa už vôbec nehodí k tomu, čo sa udialo v prednej časti. Posun dva metre okolo kapoty znamená prechod z roku 2020 do roku 1997. Dobre, nie až tak, ale viete, čo myslíme.
V ponuke modelu pribudne nový režim, dostupné budú Gravel, Mud/Snow a Rock. A tiež niekoľko bezpečnostných prvkov. Hlavne sa však zo vzdialenej minulosti do nedávnej minulosti posunie automatická prevodovka. Miesto piatich bude mať extrémnych 6 stupňov. So 2000’s.
Auto sa začne v Thajsku predávať už o pár dní. Celkovo však bude dostupné vo viac ako 150 krajinách sveta.