Hyundai nedávno ukázal model i20, ale interiér nechal zahalený. Nič netrvá večne a interiér na prvých oficiálnych foktách môžeme označiť za podarený. Nadväzuje na tvary, ktoré používa aj menší model i10 a prináša uhladený dizajn a hlavne farby do interiéru.
Fádnosť rozbíja tmavočervená časť prístrojovej dosky a výplní dverí. Materiály sú mäkké na dotyk, ako sa na moderné auto sluší. Vo výbave sa objaví aj automatické sklápanie zrkadiel, sedempalcový displej navigačného systému, či USB. Väčšina z toho štandardne.
Na začiatku bude nový hatchback ponúkať motor s objemom 1,25 litra dosahujúci buď 55 kW (75 k), alebo 62 kW (84 k). Najmenší motor bude kombinovaný s päťstupňovým manuálom. Nad ním bude 1,4-litrový motor s výkonom 74 kW (100 k) a šesťstupňovou prevodovkou. Manuál môže pri stokoňovej motorizácii nahradiť štvorstupňový automat, ktorý ale predurčí použitie auta na mesto, inak asi pohne poriadne so spotrebou.
Z naftovej ponuky sa do predaja dostane 1,1-litrový motor s 55 kW (75 k) a 1,4-litrový agregát s 66 kW (90 k). Oba výkon rozdelia pomocou šesťstupňovej prevodovky.
Ale to nie je všetko. Hyundai ukázal skicu i20 Coupe. V podstate by to mala byť trojdverová alternatíva s dynamickejšími tvarmi. Oficiálne sa ukáže vo februári budúceho roka.