Najväčší strhávač pohľadov v celom portfóliu BMW dostane ešte jednu verziu, ktorá bude výraznejšia. Teda v prípade, že sa to vôbec dá. V ponuke pribudne otvorená alternatíva s označením i8 Roadster. Je jasné, že na ňu práve veľa ľudí čakalo.
A čakanie sa oplatilo, je naozaj strhujúca, najmä s medenou metalízou E-Copper. Odstránenie strechy nie je jedinou zmenou na aute. Tá je zložená za 15 sekúnd do vertikálneho tvaru. Skladací mechanizmus má diely z hliníku tlačené na 3D tlačiarniach, kvôli presnosti. Strecha si vyžiadala odstránenie zadných sedadiel, ktoré sa však reálne ani núdzovými veľmi nedajú v kupé nazvať. Vznikol tak nový batožinový priestor s objemom 100 litrov.
Úplne novú sú aj dvere z karbónom vystuženého plastu (CFRP) a rám okna je len z karbónu. Nová verzia vyzerá naozaj ešte brutálnejšie ako pôvodné kupé.
Zmenilo sa aj pohonné ústrojenstvo. Elektrický motor má dostupný väčší energetický tok, čím sa podarilo zvýšiť jeho výkon na 105 kW (143 k). Nárast je to o 9 kW (12 k). Celkovo sa tak pozeráme na 275 kW (374 k). Roadster vďaka tomu zrýchli na stovku za 4,6 sekundy. Kombinovaná spotreba, v hybridnom cykle, je 2,1 litra benzínu na sto kilometrov a dojazd na nabitie až 53 kilometrov. Ten však treba brať s rezervou, lebo na hodnoty NEDC nie je ľahké dostať sa.
Rovnaké zmeny ako prináša v pohonnej sústave Roadster prídu v modelovom roku 2018 aj do kupé. Vďaka nižšej hmotnosti bude nižšia aj kombinovaná spotreba, o dva decilitre, dlhší dojazd, o dva kilometre a lepšie zrýchlenie, o dve desatiny sekundy.