O veľkosti Hondy Civic Tourer sa toho popísalo veľa. Veď má väčší kufor ako Octavia Combi. A práve tá je považovaná za etalón veľkosti. Civic ho ale predbieha o 14 litrov. Celkovo sa Japonec dostane až na 1668 litrov.
Koncept Active Life, ktorý si automobilka pripravila ako domácu úlohu do Frankfurtu na autosalón, obsahuje špeciálny systém na upevnenie dvoch bicyklov. Výsuvné rameno uchopí bicykel bez predného kolesa a schová ho vnútri auta. Jasné, že to platí len pre určité druhy bicyklov.
Určitú klientelu poteší aj kompresor na dofukovanie kolies, na bombovanie galusiek, či silné svetlo namontované na piate dvere. Vraj má pomôcť pri opravovaní závodky v noci pred ďalšou súťažnou etapou.
Auto sa okrem vnútorného usporiadania odlíši aj modrou farbou so sivou strechou a prechodom do čiernej. Nové osemnástky sú fajn, ale kvôli držiaku na bicykle sa musel zmeniť aj tvar zadného nárazníka. Vnútri vidno čierny strop a sedadlá čalúnené kombináciou velúru a kože s modrým lemovaním.
Pre náročné dlhé etapy bude plusom 1,6-litrový naftový motor s výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 300 Nm. Stovka za 10,1 sekundy nie je tak zaujímavá ako kombinovaná spotreba 3,8 litra na sto kilometrov. Koniec-koncov, spotrebu sme odskúšali v teste kombi s motorom i-DTEC.