Recept je jednoduchý. Našetrite si na Range Rover, choďte do predajne a tesne pred vstupom sa otočte a kúpte si tri Pandy. Ešte vám ostanú peniaze na prípadné opravy a úpravy. Dôvod na to je jednoduchý. Ak chcete naozaj chodiť do terénu, tak si predsa nebudete ničiť úplne nový Range za XY eur. A tu prichádza Panda. Je malá a obratná a keď náhodou niekde trochu chytíte kameň, prípadne sa po streche spustíte dolu po lúke, nebude vás to toľko mrzieť ako keby to bol práve Range. A máte predsa ešte dve záložné.
Nová Panda 4×4 je už treťou generáciou malého prekonávača terénu. Rozdiel výzoru je jasný na prvý pohľad. Plastové a hliníkové aplikácie navodzujú tú správnu atmosféru. Okrem toho je karoséria vyššie a stojí na kolesách s diskami s priemerom 15 palcov.
Pohon všetkých kolies rozhoduje o rozdelení sily medzi nápravy na základe podmienok. Pohon dostali na starosti dva motory. Oba využívajú šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Za benzínovú stranu bojuje 0,9 TwinAir, dvojvalec s výkonom 63 kW (85 k) a naftu reprezentuje 1,3 MultiJet s 55 kW (75 k). Nech žije Superpanda!