Nový model McLarenu, nazvaný podľa legendárneho pilota formuly 1 Ayrtona Sennu, je sám osebe dosť brutálny. Vyrába sa v bežnej cestnej špecifikácii a odľahčenej okruhovej GTR.
Lenže, úpravca Novitec si povedal, že nie každý chce jazdiť iba na okruhu a tak predstavil výkonový upgrade pre cestnú verziu. Pôvodný výkon 789 koní a 800Nm tak narástol o rovnú stovku koní na 889 koní a 888Nm. Nárast výkonu má na svedomí aj ultra hladké výfukové potrubie, vyrobené z Inoconelu. To je je druh hliníka používaného napríklad aj vo formule 1. Výfukové rúry môžu byť matné čierne alebo leštené strieborné. Základom pohonu je samozrejme stále štvorlitrový osemvalec s dvoma turbami. Na stovku sa katapultuje za 2.7 sekundy a v rozlete ho zastaví až obmedzovač v rýchlosti 335 km/h. V interiéri je na výber množstvo farebných kombinácii. Exteriér sa oproti originálnej verzii prakticky vôbec nezmenil. Tu Novitec zasiahol iba v podobe nových diskov kolies. McLaren Senna po ich zásahu jazdí na 20″ kolesách Vossen.
Cena tejto úpravy známa nie je.