Jaguar bojuje všetkými pazúrmi a na muške má BMW M5 a Mercedes-Benz E63 AMG. Dizajnový bodykit síce pridáva drzosť inak mierumilovnému vzhľadu obyčajného XFka. XFR-S sa nezdá.
Z hľadiska trhového potenciálu ho ukázal v Los Angeles, čiže v Severnej Amerike, v USA. Predná kapota ukrýva tradičný osemvalec s objemom 5,0 litra bez turba. Turbo plne nahradil mechanický kompresor. Už len počuť súzvuk hlbokých tónov V8 s pískaním kompresora musí byť zážitok.
Zadné kolesá dokáže usmažiť 405 kW (542 k) a 680 Nm. V pneuservise si treba radšej nechať otvorený účet. S osemstupňovou prevodovkou s automatickým radením od ZF dokáže pokoriť stovku za 4,6 sekundy a maximálne sa dostane na 300 km/h. S celou rodinou na palube.
V USA sa začne predávať budúce leto za 99 000 amerických dolárov. U nás sa dá predpokladať zmena meny, nie ceny, takže okolo 99 000 eur? Asi by sme dlho váhali, ktoré z trojice BMW, Mercedes a Jaguar by sme v tejto kategórii brali my. Ale zvíťazila by exotickosť XFR-S.