Pagani to má zmáknuté skoro ako Michael Schumacher. Ten tiež svoj odchod oznámil niekoľkokrát a stále súťaží v F1. Zonda mala už minimálne tri posledné verzie, ak nás pamäť neklame, tak Cinque mala byť tou poslednou, alebo to bolo Tricolore. Ale naozaj posledná by mohla byť tá teraz predstavená.
Zonda dostala prídavný názov Revolucion. V každom prípade bude revolučná cena. Vraj má byť až 2,2 milióna eur. Ale oplatí sa to. Síce zaplatíte 2056 eur za každý kilogram, keďže auto má hmotnosť iba 1070 kilogramov, ale výkony stoja za to. Auto postavené z karbónu a titánu má šesťlitrový dvanásťvalec dosahuje 596 kW (800 k) a 730 Nm. V preklade to znamená 748 koní na tonu. Mimochodom, to je viac ako má Veyron.
Sekvenčná prevodovka so šiestimi stupňami je vyrobená z horčíkových zliatin a preradiť dokáže za 2 milisekúnd. Stabilizačný systém od Boschu má až 12 nastavení a aby čísel nebolo málo, tak brzdy sú o 15 percent ľahšie ako na poslednom poslednom modeli. A vraj vydržia až štyrikrát dlhšie.
Aerodynamika auta sa zmenila prispôsobením niektorých panelov. Pribudli nové deflektory na prednej kapote a vertikálny stabilizátor v zadnej časti. Zadné krídlo nabralo inšpiráciu v F1 a využíva systém DRS (Drag Reduction System) s dvoma nastaveniami.
Na záver info, že Revolucion má dať Nürburgring Nordschleife za 6:45…