Citroën bol dlhé roky známy svojim hydropneumatickým pružením. To je už od Traction Avantu a DS z päťdesiatych rokov stále v ponuke. Teda zatiaľ. Poslednými modelmi, v ktorých je použitý systém Hydractiv, aktuálne s číselným označením 3+, sú C5 a už nevyrábaný C6. Automobilka už systém vyvíjať nebude.
Ale to neznamená, že na komforte nepravuje. Koncept Citroën Advanced Comfort Lab sa sústreďuje práve na elimináciu rôznych rušivých vplyvov pri prejazde nerovnosťami. To znamená, že začína pri tlmičoch. Tie majú hydraulické dorazy. Pri bežných nerovnostiach sa na dorazy nedostane, ale väčšie nerovnosti dotlmí práve hydraulický doraz.
Druhou fázou je lepenie dielcov karosérie. Lepí sa prerušovane, aby mohol byť kus lepu, zvar, kus lepu, zvar. To vraj zvyšuje pevnosť karosérie až o 20 percent bez nutnosti dodatočných výstuží zvyšujúcich hmotnosť.
V koncepte na základe Cactusu sú použité aj nové výplne sedadiel. Pozostávajú z viacerých vrstiev a majú poskytnúť lepšie odizolovanie od nerovností. Inšpirácia vraj prišla z matracov s pamäťovou penou.
Komfortné prvky sú kompatibilné s platformou EMP2, čo znamená, že by sa mohli predviesť už na jeseň v inovovanom modeli C4 Picasso.