Citroën Méhari sa vracia ako elektromobil

Citroën ukázal koncept E-Méhari. A je sériovým modelom. Nadväzuje na koncept Cactus M. S konceptom zdieľa nápad prednej časti a je prvým automobilom, ktorý vznikne v spolupráci s Bolloré Group. Ako základ využíva Bolloré Bluesummer.

Plastová karoséria pripomína skôr golfový vozík ako auto, ale aj tak má odkazy na Méhari, ktorým jazdil aj žandár zo St. Tropéz. Má štyri miesta, termoplastovú karosériu, či odnímateľnú strechu. Vnútro môže byť buď béžové, alebo oranžovo-červené. Teda žiadne fádne farby. Sedadlá sú potiahnuté materiálom, ktorému nevadí, že zmokne.

Elektromotor s výkonom 50 kW (68 k) čerpá energiu z 30 kWh batérií. Funky elektromobil sa dostane maximálne na 110 km/h. Na jedno nabitie by mal E-Méhari dať 200 kilometrov. S 16A nabíjačkou sa dokáže plne dobiť za 8 hodín, s 10A za 13 hodín.

Auto sa bude vyrábať vo fabrike PSA v Francúzsku a do predaja sa dostane už na jar.