Cadillac je tým výrobcom áut, ktoré je možné označiť za prémiové, ktorý si pozrie tabuľky najvýkonnejších verzií konkurentov a zadelí niečo brutálnejšie. BMW M5 ponúka 412 kW (560 k), R63 AMG vo verzii S 410 kW (557 k). No a Audi RS6 dodá rovnako ako M5. Všetci sú na tom skoro rovnako.
‚Murica ukáže svaly a posunie výkon na 477 kW (640 k). Krútiaci moment je tiež zo sféry brutalít, 855 Nm. Zadné gumy môžete meniť každé dva týždne. Aby CTS-V dosiahlo takéto hodnoty, má vpredu pod kapotou schovaný motor V8 s objemom 6,2 litra a prepĺňaním mechanickým kompresorom.
Výkon je dostatočný na to, aby auto priam skočilo na stovku za 3,7 sekundy a pokračovalo k 322 km/h. To nie je všetko, zmeny sa neudiali len na skrytých častiach. Celé CTS-V je agresívnejšie, maska, veľké otvory na prívod vzduchu, rozšírené blatníky, spojler… Štvordverový muscle car je na svete!
Vzadu sa okrem spojlera dá spoznať aj vďaka štyrom koncovkám výfuku. A o prenos sily sa postarajú okrem automatickej prevodovky s ôsmimi stupňami 19-palcové disky obuté do gúm Michelin Pilot Super Sport. Ak auto stále vyzerá podľa zákazníka umiernene, tak môže priplatiť za Carbon Fiber balík s ešte agresívnejším predným spojlerom, otvorom v kapote, zadným difúzorom a väčším spojlerom.
Vnútro nestratilo nič z komfortu, len sedadlá sú športovejšie s dvojtónovým čalúnením. Matný karbónový obklad výrobca umiestnil aj okolo 12,3-palcového dotykového displeja. Cadillac ponúkne aj Preformance Data Recorder, ktorý zaznamenáva rôzne parametre jazdy. Podobný systém používa aj posledná generácia Corvette.
S karosériou spevnenou o 25 percent sa CTS-V dostane do ponuky v lete 2015.