BMW už dávnejšie naznačilo, že pracuje na modeli M7. Už netreba. Úpravca Alpina už svoju M7 s názvom B7 má. Sedmička je iná aj výkonovo aj dizajnom. Vyzerá športovejšie a pod kapotou sa naháňa slušné stádo.
Športovejšia maska chladiča a spodný spojler nárazníka je len začiatkom. Zboku pozornosť okamžite upútajú, pre Alpinu klasické, disky Classic s priemerom 20 palcov. Vzhľadom na športové ambície majú obutie Michelin Pilot Super Sport. Športový brzdový systém dostal strmene lakované modrou. A Alpina ponúka dve špeciálne farby, Alpina Blue a Alpina Green.
V intriéri to je tiež Alpina biznis ako obvykle. Sedadlá sú čalúnené Nappou a prístrojovka má tiež kožený poťah. Športový volant prešili modrou a zelenou niťou. Keramické tlačidlá a ovládacie prvky sú už len čerešničkou na torte. V Alpine si podali aj displej a jeho témy, teda ten, ktorý je pred vodičom.
Kompletnou úpravou prešiel aj motor V8 s objemom 4,4 litra a dvoma turbami. Po zásahu má 442 kW (600 k) a 800 Nm. Výkonu sa prispôsobila aj automatická prevodovka s ôsmimi stupňami, ktorá posiela výkon na všetky štyri kolesá systémom xDrive. Stovka je za rešpektuhodných 3,6 sekundy. A keďže Alpina neprispieva do paktu nemeckých automobiliek s obmedzovačom na 250, tak dá skoro 310 km/h.
Takže BMW M7 už naozaj netreba.
P.S.: To, čo hovoríme vždy sa teraz ukázalo v úžasnom svetle. Alpina dala nafotiť sedan jednému z top fotografov, Fredericovi Schlosserovi. Dobrý ťah!