Nové eSko a Céčko nastolili nový dizajn, ktorý postupne budú získavať aj ostatné modelu automobilky. Ďalším na rade je celkom nečakane model s označením B. Ten má podľa toho polčas svojho životného cyklu.
Predná časť prináša nové tvary nárazníka. Ale to nie je to najzásadnejšie. Tým naj bude určite nová maska a najmä nové predné svetlá. Práve svetlá najviac pripomínajú ostatné modely automobilky. Za príplatok dokonca môôžu byť LED High Performance. Zmeny prišli aj vzadu. Na opačnom konci prichádzajú nové svetlá, tiež s LED a samozrejme s iným rozmiestnením jednotlivých prvkov. Menej výrazne pôsobia zmeny nárazníku s otvormi na koncovky výfuku.
Po presune dnu je okamžite vidno obrovský osempalcový tablet zakomponovaný ako displej navigácie. V príplatkovej výbave pribudla možnosť nepriameho osvetlenia LEDkami s možnosťou voľby 12 farieb, či bezkľúčový štart. V základe však bude množstvo prvkov, ktoré zvyšujú bezpečnosť.
Pod prednou kapotou budú len štvorvalce. Benzínové B180 s 90 kW (122 k) a 200 Nm a B200 s 115 kW (156 k) a 250 Nm sa spoliehajú na agregát s objemom 1,6 litra a samozrejme prepĺňaním. Dvojliter ponúkne B220 s 135 kW (184 k) a 300 Nm a tiež B250 4Matic s 155 kW (211 k) a 350 Nm.
Naftovú ponuku štartuje agregát od Renaultu s objemom liter a pol. Ten v B160 CDI ponúka 66 kW (90 k) a 240 Nm. V B180 CDI dáva 80 kW (109 k) a 260 Nm. B200 CDI už nemá objem dva litre, ale spolieha sa na osvedčený 2,2-litrový agregát dosahujúci 100 kW (136 k) a 300 Nm. Úplne na vrchu naftovej ponuky bude ten istý agregát, ale s výkonom 130 kW (177 k) a krútiacim momentom 350 Nm.