Stará pravda hovorí, že Porsche má lenivých dizajnérov. Nie je to pravda, je to skôr posmešný útok na stále rovnaký tvar 911, z ktorého čerpajú aj ostatné modely. Druhá posmešná informácia hovorí o tom, že dizajnéri Audi boli v rámci koncernu na skusoch a workshopoch práve v Porsche.
Všetky Audi posledenej doby vyzerajú rovnako. Pre modelový rok 2013 vylepšili model Q5, vyrábaný od roku 2008. Znie to sľubne, ale nevyzerá to ako prevratná novinka. Zmenené sú reflektory obsahujúce xenónové svetlá a LED diódy. Podobná úprava sa udiala aj vzadu. Koncovky výfuku sú ináč tvarované. Bodka. Koniec. To je z výzoru všetko.
Motory sa tiež nezmenili. Naftu si cucne dvojliter s výkonom 105 kW (143 k) alebo 130 kW (177 k). Naftový trojliter odovzdá 180 kW (245 k). Benzín v nádrži budú potrebovať motory 2.0 TFSI (165 kW/225 k) a 3.0 TFSI (200 kW/272 k), ktorý nahrádza atmosférický 3,2 V6.
Vraj sa znížila spotreba o 15 percent. Za túto prevratnú inováciu si Audi priúčtuje 150 eur v porovnaní s predfaceliftovým modelom. Ak je to naozaj 15 percent a predstavuje to pri naftovom základe za 39 900 eur približne rozdiel spotreby pol litra, tak sa náklady vrátia po 20 000 kilometroch.