Audi predstavilo vozidlo s výkonom 605 koní a spotrebou 5,5 litra. Problémom je, že to nie je v jednom aute. Celkovo Audi vyrukovalo až s tromi rôznymi modelmi, či skôr s rôznymi verziami súčasných modelov.
Audi S8 Plus
Jasné, iná novinka je v abecede skôr, ale vôbec nie je taká zaujímavá. Výkonové preteky nikdy nekončia a preto bude mať Audi S8 vo verzii Plus najvýkonnejším sedanom automobilky. Na odlíšenie má nový predný spojler, ktorý môže byť z karbónu. V Nemecku budú štandardom maticové reflektory. Jasné, interiér je tiež plný výbavy, ale to najdôležitejšie je schované pod kusom plechu. Motor 4,0 TFSI V8 dáva výkon 445 kW (605 k) a krútiaci moment 750 Nm. Celých 63 kW (85 k) naviac znamená stovku za tri sekundy a za príplatok zvýšenie limitu obmedzovača rýchlosti na 305 km/h. Motor je spojený s osemstupňovým tiptronicom a vyšší výkon je vďaka novému výfukovému systému, modifikovanej geometrii lopatiek turba, ale hlavne úprave riadiacej jednotky.
S8 Plus bude v Nemecku stáť 145 200 eur a predaj začne v novembri.
Audi Q7 Ultra 3,0 TDI
Z opačného konca ponuky, teda poňatím hlavne, je Q7 Ultra 3,0 TDI. Má naftový motor, je to SUV a vôbec nie je športové. Tvorí skôr základ ako vrchol ponuky. Zaujímavá je spotreba auta. Kombinovaný cyklus znamená 5,5 litra na sto kilometrov. Emisie sú pritom iba 144 gramov CO2 na kilometer. Aj napriek nízkej spotrebe je vďaka výkonu 160 kW (218 k) a krútiacemu momentu 500 Nm stovka na tacho za 7,1 sekundy a maximum sa dostaví pri 216 km/h.
Q7 Ultra bude stáť 58 000 eur a na pulty sa dostane v septembri. Nízka spotreba ho krajším nespraví, ale aj tak je hodnota na úrovni omnoho menších áut spred pár rokov.
Audi A4 Sedan S-line
Automobilka predstavila aj športovo vyzerajúcu verziu A4 s označením S-Line. Na videu spravenom počítačom, nie s reálnym modelom. Vo videu je auto nalakované farbou Tango Red a vybavené úplne novým motorom 2,0 TFSI. Vpredu má samozrejme LEDky a vnútri Bang&Olufsen audio.