Audi to znova spravilo. Jasné, nové Audi A6 vyzerá dobre, ale to vyzeralo aj to predchádzajúce. Teraz veľmi čerpá z tvarov väčšieho súrodenca, z novej generácie A8. Veľká singleframe predná maska je poznávacím znamením už nejakú dobu. Teraz sa, aj vďaka horizontálnym lištám, javí ešte väčšia. Po bokoch sú ostro tvarované svetlá. Samozrejme sú osadené LEDkami.
Vzadu je tiež použitá LEDková technológia na ilumináciu červenej farby a vlastne aj všetkého ostatného. Svetlomety sú spojené dlhou a úzkou chrómovou lištou. Vážení, toto auto je pekné. Dokonca aj na enormných 21-palcových zliatinových diskoch.
Interiér je ešte lepší ako mal predchodca. Displej vyzerajúci ako tablet už nie je na svojom mieste. Displej našiel miesto priamo v prístrojovej doske. Ale čo to? Pod ním je displej ďalší. Ten ovláda klimatizáciu, prípadne iné prvky. Tretí displej s 12,3-palcami uhlopriečky je pred vodičom. To je pre A6 prvýkrát, čo je dostupný virtuálny kokpit.
Audi pre A6 ponúkne Parking Pilot a Garage Pilot. Veľký sedan tak dokáže bez posádky zaparkovať či do parkovacieho miesta, alebo do garáže. Na to využíva až 5 radarových senzorov, 5 kamier, 12 ultrazvukových snímačov a laserový skener.
Veľká novinka sa týka manévrovateľnosti. Doteraz kolovali vtipy, že kruhy nezatáčajú. A6 zatáčať bude aj zadnou nápravou, čo autu zľahčuje pohyb v meste aj mimo neho.
Na začiatok budú v ponuke dva motory. Oba budú V6tky s objemom tri litre. Líšiť sa budú palivom. TFSI spaľujúci benzín bude mať 250 kW (340 k) a bude spojený so sedemstupňovým automatom S-Tronic. Naftový agregát TDI ponúkne 210 kW (286 k), ale spojený bude s osemstupňovým automatom.