Už sme to avizovali dávnejšie. Prvý výraz pri prečítaní o oturbených 911tkach je ten, čo vyjadruje zdesenie. Veď taká Carrera S, či rovno GTS boli s atmosférickým motorom úplne geniálne. Ale to, čo automobilka vyvíja je nič oproti tomu, čo sa upečie v komisiách Európskej únie.
Tvary sa nemenia, tie zostávajú po generácie. Sú teda skoro stále rovnaké. Model pred faceliftom a po facelifte je ťažké rozoznať. Možno ich odlíšite pomocou štvorbodových LED denných svetielok, či možno pomocou nových diskov, alebo kľučiek. Fúúú, to sú riadne zmeny. Vnútro tiež nebude úplne nové, má mať 7-palcový displej, ale hlavne navigáciu s Google Earth, či Google Street View.
Samozrejme pribudlo pár nových technológií (Adaptívny tempomat s coastingom, či brzdenie pri jeho použití), ale viac do očí bijú nové motory. Práve tie sú najväčšou zmenou.
Základná verzia 911 bude mať trojliter s dvoma turbami. Výkon 272 kW (370 k) a krútiaci moment 450 Nm sú slušné. Carrera S bude mať 309 kW (420 k) a 500 Nm. Základné kupé s PDK dá stovku za 4,2 sekundy. Verzia S dá rovnakú métu za 3,9 sekundy a skončí pri 308 km/h. Spotreba sa vraj znížila až o liter. Má byť kombinovaných 7,7 litra pre základnú verziu.
Vynovené Porsche 911 sa začne v Nemecku predávať už 12. decembra za 96 605 eur. Otázkou zostáva, ako sa zmení štruktúra modelov. Veď v tomto momente prestalo mať Porsche 911 Turbo zmysel. A vlastne ho prestalo mať aj Turbo S.