Porsche to poriadne pomiešalo. Keď dalo do základných modelov trojlitrový turbomotor, stratilo označenie Turbo časť svojho významu. Veď s turbom sú už skoro všetky 911tky. Verzia Turbo ich bude mať dve, takže sa aspoň nejako odlíši.
Facelift priniesol aj výkonnému modelu LED denné svetlá a možnosť plne LED hlavných svetiel. Inovácia vzhľadu zasiahla zadné svetlá, kľučky, či dvacky disky. Vzadu je ešte nový kryt motora a pár tvarových retuší získal aj nárazník.
Vnútro sa odlíši novým volantom s kruhovým prepínačom režimov, čo odkazuje na 918 Spyder, alebo na modely Ferrari? Na displeji bude fungovať nový Porsche Communication Management a do sériovej výbavy sa dostane audiosystém Bose.
Ak si objednáte balík Sport Chrono, dostanete aj jedno tlačidlo, ktoré nastaví motor a prevodovku na najlepšie reakcie. Po stlačení doručí optimálnu akceleráciu až po dobu 20 sekúnd.
Tak Turbo ako Turbo S má pod zadnou kapotou, za zadnou nápravou, 3,8-litrový plochý šesťvalec s výkonom zväčšeným 15 kW (20 k). Porsche 911 Turbo má 397 kW (540 k), stovku za 3 sekundy a maximum 320 km/h. Turbo S má až 427 kW (580 k), kilo za 2,9 sekundy a vrchol pri 330 km/h.
Nové nastavenie prevodovky a program v riadiacej jednotke znižujú spotrebu až o 0,6 litra na sto kilometrov, aj napriek vyššiemu výkonu.
Ale ten zadný kryt motora si mohli páni konštruktéri odpustiť. Lepšie by vyzeralo vodorovné rebrovanie, takto to je skoro ako kreácia od Mansory.