Promo Octavie sú fajn, ale aké budú jazdiť po cestách?

Škodovka svojou Octaviou spravila celkom slušný rozruch. A dizajn sa podaril, síce nie je strhujúci, ale aj Audi A6 (C6) v roku 2004 vyzeralo k svetu. Najväčší problém promo modelov na väčšine fotiek je, že tak vybavené Octavie nikdy nebudú brázdiť cesty, respektíve ich bude mizivé minimum.

Takže au revoir osemnásťpalcové disky, dovidenia luxusná optika predných svetiel, zbohom metalické farby. Bežným zjavom bude 1,2 TSI, čo je skorozáklad, prípadne 1,6 TDI s plecháčmi a v prípade povolnejšieho zamestnávateľa zostane budget aj na zliatinové kolieska.

To, ako bude vyzerať realita v podaní novej škodovky vyšlo z počítača Durci Designu pod hlavičkou Petrolheads.sk. Nie je to úplný základ, lebo má spomenuté zliatinové disky, kľučky vo farbe karosérie, rovnako ako spätné zrkadlá a z príplatkovej výbavy má tiež hmlovky a krátku anténu. Takže to, čo rozpočtár veľkej firmy dovolil. Ale potom nezostalo na metalízu. Farba pochádza z prvej Fabie. Svetlozelená je jednoducho neopísateľná.

A to nehovoríme, že slabšie motorizácie budú mať vlečné ramená vzadu a až výkonnejšie verzie budú mať viacprvkové zavesenie. Nechápeme, že sa im oplatia dva druhy náprav. Miesto jednej a úspor z rozsahu budú mať drahé dve. Seriously, WTF?

Týmto apelujeme na tých, čo objednávajú nové Octavie, aspoň osemnástky, top motor a full výbavu, aby to nejako vyzeralo! Nechceme nejako zhadzovať nesporné kvality auta, ale najväčším šokom bude konfrontovanie s realitou a nákupným správaním.

Realita:

Promo auto: