Fiat 500L má vraj 40 percent nových dielov

Fiat 500L je tá verzia 500vky, ktorá vôbec nemá byť päťstovkou. Je to vlastne ideový nástupca Multiply. Lenže Fiat nemohol to meno použiť, lebo niektorí jedinci dizajn predchádzajúceho MPV neberú ako pekný a radia ho medzi škaredé autá a nikdy by ho nechceli. My si raz kúpime jednu Multiplu ako redakčné auto, aby kričalo a ťahalo pohľady všade kam príde! A dáme do nej motor z Barchetty.

Ale naspäť k téme. Nová Multipla označená ako 500L sa dočkala faceliftu. Vraj má až 40 percent nových dielov. Takže ostatné sú asi staré, či ako to máme chápať. Nie, vlastne sú asi pôvodné. Z vrakáča ich určite magneti nezbierajú.

Najviac vidno tých 40 percent v prednej časti. Nové je denné svietenie v tvare písmena O v spodnom páre svetiel. Teda v tom strednom, spodný sú predsa hmlovky. V spodnej časti nárazníka pribudla chrómová lišta, takže 500L pôsobí elegantnejšie, ak je to vôbec možné.

Zadok tiež dostal porciu chrómu a hmlovku úplne dole v nárazníku na jednej strane a s cúvacím svetlom na strane druhej. Tá hmlovka a cúvačka dole nie sú len na efekt, sú vraj aj efektívnejšie. Jasné, berieme tento argument. Ak máte priplatený Bondovský systém vylievania oleja a sypania klincov (každé za jedným svetlom), tak aspoň nebudete mať lakované časti obité a špinavé od oleja.

Vo vzorkovníku pribudnú aj nejaké nové farby. Celkovo bude s tromi farbami strechy možné zvoliť jednu z 37 kombinácií. Zatiaľ bude facelift pre verzie Urban, Cross a Wagon. Vnútri bude nový volant, nečakane znova s chrómovými detailami a nový združený prístroj pred vodičom. Medzi samotnými prístrojmi je displej z iPhonu 4 s uhlopriečkou 3,5 palca.

Nie sú tie predné svetlá z Nissanu Micra? A čo tá anténa? Neexistujú iné technológie príjmu signálu?