4×4 na druhú je pre Éčko All-Terrain jednoducho lepšie

Niektorí zamestnanci viac hnevajú tých ostatných, lebo robia viac ako je nutné, všakže. Taký jeden exemplár je aj v Mercedese. Vymyslel niečo šialené a pritom vynikajúce a previedol to do reality. Asi nie úplne sám, ale aj tak…

Asi sa veľmi nudil, alebo považoval Éčko All-Terrain za slabý odvar. Pritom je to celkom príjemné kombi, ktoré síce nevyzerá dostatočne elegantne, ale ponúkne lepšiu prejazdnosť. Fajn, ale asi mu niečo chýba naozaj. A Eberle zistil čo.

Chýbajú mu predsa portálové nápravy z G500 4×42. Čo iné? A dokonca aj sadli. Síce bolo treba 20 centimetrov karbónových rozšírení, ale to je malá daň za svetlú výšku 420 milimetrov. To je viac ako dvojnásobok pôvodného All-Terrainu. Ten má 200 milimetrov. A to už je o 40 viac ako má bežné Éčko.

Auto stojí na dvackách diskoch s gumami 285/50 R20. Na pohon je tiež niečo extra, lebo E220d a E350d asi neboli dosť. Šesťvalec z E400 má 245 kW (333 k) a 480 Nm. Cool, nie?

Aj keď je to len hračka konštruktéra, tak existuje, podľa nejakých zákulisných informácií potenciál toho, že by sa malá séria mohla dostať do sériovej produkcie. A určite nebude stáť toľko ako G500 4×42.