Automobilky v predháňaní sa o najzelenšie auto, alebo modré technológie zachádzajú do extrémov. S nimi si vytrel, ehm, zadok úpravca Wimmer RS, keď vypustil svoju modro-zelenú kombináciu.
Každý fanúšik benzínu, oktánov a športovej jazdy zaplesá, pretože farebná kombinácia je použitá na karosérii a nie pri označovaní úsporných technológii. O nízkej spotrebe nemôže byť ani reči, už pri pohľade na základ pre stavbu. Tým sa stal Mercedes-Benz C63 AMG, ktorý niektorí považujú za zábavnejší ako BMW M3.
Exteriér polepený fóliami je slabý odvar zmien pod kapotou. C63 AMG s Performance Package síce vyprodukuje 358 kW (487 k), ale to je málo v porovnaní s poúpravovým stavom. Pohľad na čísla 442 kW (601 k) a 720 Nm niečo prezrádza, aj keď úpravca si nechal pre seba údaje o dynamických parametroch.
Auto musí zrýchľovať až nenormálne, ak zoberieme do úvahy, že to je stále iba sedan. Úpravca nezanedbal ani opačný proces. Preto sú brzdy keramické od výrobcu Mov´It. Handling podporuje podvozok od KW a použitie 19 palcových diskov BBS s obutím od Dunlopu.
Pneumatiky SP Sport Maxx GT by mali zabezpečiť dostatok trakcie a držanie smeru. Avšak možnosť návštevy pneuservisu každý týždeň je len otázkou hmotnosti pravej nohy.
Pozornému oku určite neunikne, kam až došlo upravovanie. Zníženie hmotnosti znamenalo použitie nálepiek s označeniami namiesto plastových emblémov.